חייבת לשתף שהיתה לנו בר מצווה מדהימה ב"ה
והרבה בזכות הקורס המיוחד אירוע בקטנה.
ככה יכולתי לחשב את מניפת הצבעים באופן הגיוני ולא להתקשקש עם אירוע בגוונים ערביים… ככה גם יכולתי לדעת לקנות כמות הגיונית של חד פעמי ולא להביא את כל החנות הביתה, וגם לשלב בין יקר לפשוט ולקבל תוצאה יפהפייה לעין ולכיס… ככה גם יכלתי לתכנן את השהות של המלצרים עד סגירת האולם כולל הכל,
רק אח"כ שמעתי עד איזו שעה אנשים נתקעים באולם לבדם עם כל הציוד לקיפול ואריזת האוכל,
וככה ידעתי שחוזרים מהאירוע רעבים וזה תקין שאמורים לפתוח שולחן בשעות הקטנות של הלילה…:)
הקורס הגיע בסייעתא דשמיא ממש בזמן.
מודה לך ומאחלת הרבה הצלחה הלאה!!!